?

Log in

No account? Create an account
 
 
01 December 2005 @ 07:00 pm
Imagine...  
... a dancing John. A belly dancing John... *yummy*

I blame that one on nessaja82 *nods firmly and hides from the flummies that are thrown at her*
 
drooling
Current Mood drooling
Current Music SGA 2.12
 
 
 
rude & ginger: Lasciviousdana_cz on December 1st, 2005 06:27 pm (UTC)
LOL! Oh really? She told me it's all your fault. ;)
*drools nevertheless*
Nessa: NCIS: Abby - Grrrrnessaja82 on December 1st, 2005 06:30 pm (UTC)
It is! All her fault I mean... She was the one who brought it up!

*throws flummi*

OT: I'm still here and see everything you see... but you don't hear me! *cries*
Mercy: Eyes as a weaponmercscilla on December 1st, 2005 06:46 pm (UTC)
*gets flummi-ed from all sides*

Surrender, I surrender!!!

->OT: Lost connection?
Nessa: NCIS: Gibbs - We Are Wackonessaja82 on December 2nd, 2005 03:27 pm (UTC)
Good for you. It would've been nasty if you didn't.

Yup. YIM was all wacko.
Mercy: Yummy Shepmercscilla on December 1st, 2005 06:37 pm (UTC)
I do not kiss and tell ^-^
Nessa: NCIS: Abby - Grrrrnessaja82 on December 1st, 2005 06:41 pm (UTC)
IT WAS YOUR FAULT! YOU HAD THE IDEA! YOU'RE THE REASON WHY HE'S DANCING IN MY HEAD!
Mercymercscilla on December 1st, 2005 06:44 pm (UTC)
You want me to get McKenzie?

yes, it was me and I'm damn proud *looks defintely way too smug*
Nessa: NCIS: Tony - Vulcanettenessaja82 on December 2nd, 2005 03:29 pm (UTC)
*pouts* I don't wanna go to McKenzie... he's more evil than you are. *nods*

See? I knew I wasn't wacko!
Billbilly_red_ocean on December 1st, 2005 06:33 pm (UTC)
belly dancing john??? lol interesting idea
Mercymercscilla on December 1st, 2005 06:38 pm (UTC)
When you're trying to write a NC-17 story and someone mentions a naked John, you get the most interesting ideas ^-^
Billbilly_red_ocean on December 1st, 2005 06:44 pm (UTC)
now you made me really curious about this story lol
Mercy: Trying to find Atlantismercscilla on December 1st, 2005 06:48 pm (UTC)
Hee, you have to wait till Christmas cause it's dana_cz's present ^-^
Billbilly_red_ocean on December 1st, 2005 06:54 pm (UTC)
what a lucky girl ^-^
reminds me of my story-christmas-wish, no idea if it 's going to happen
Mercy: Woman with a missionmercscilla on December 1st, 2005 08:03 pm (UTC)
And what would that be?

Btw, want a Christmas Card? Or maybe a Elizabeth musicmix CD? With Lizzy on the cover and back?
Billbilly_red_ocean on December 2nd, 2005 06:48 am (UTC)
This story-wish resulted from a little joke when i talked with some friends about Liz becoming a systemlord and that i would like to see that ^-^

a christmas card or an elizabeth musicmix cd? That would be really cool
Mercy: Eyes as a weaponmercscilla on December 2nd, 2005 10:44 am (UTC)
Noooo >_< System Lords and Liz... I will remember it the next time I'm in Goaul'd mood :D

Okies, if you want both (I'm a sucker for writing Christams Cards ^-^) mail me your address at mercscilla@aol.com
Billbilly_red_ocean on December 2nd, 2005 06:22 pm (UTC)
oki doki, will do ^-^
Napoleonic Powermongervaleria_sg_1 on December 1st, 2005 06:38 pm (UTC)
Well, this is a definitely nice image you gave me :)
Mercy: Yummy Shepmercscilla on December 1st, 2005 06:44 pm (UTC)
Yep :D
Vickyvickysg1 on December 1st, 2005 07:17 pm (UTC)
A belly dancing John? Hmm... Interesting image! And he's doing that for Liz of course?
Mercy: Just Friendsmercscilla on December 1st, 2005 08:01 pm (UTC)
Of course ^-^
My Strength Will Make You Cry: Dangerous iconclaudiasharon on December 1st, 2005 08:19 pm (UTC)
*can just imagine an icon...*
Mercy: Sheppard stickiemercscilla on December 1st, 2005 08:34 pm (UTC)
LOL!!!
My Strength Will Make You Cryclaudiasharon on December 1st, 2005 09:08 pm (UTC)
*g*
lorettakaylorettakay on December 1st, 2005 11:53 pm (UTC)
*giggle*

I now have a picture of him dress up as I Dream of Jeanie. Hair and all. Very funny.