?

Log in

No account? Create an account
 
 
28 May 2010 @ 07:00 pm
*rotfl* SCREAM!  
OMG, Ozzy, you are such a crazy one! xD



But I gotta admit, I would do exactly the same!!! Whaaa, EVIL! ♥

Dinner was yummy and though that was the first food I had today, I'll wait with the cake till later. :D
 
devious
Current Mood devious
Current Music Del Shannon - Runaway | Powered by Last.fm
 
 
 
Billbilly_red_ocean on May 28th, 2010 05:02 pm (UTC)
Hee! I saw Sharon tweeting about this the other day. Too funny! And yep I'd do the same, we'd prolly end up like that studivz group:
Wahre Freunde sitzen im Knast neben dir und sagen:"Geile Aktion" XP
Mercy: [Alice] Hatter/Alice - red phoneboxmercscilla on May 28th, 2010 05:28 pm (UTC)
LOLOLOL! xD Zu zweit wären wir der Schreck überhaupt! *squishes* Nicht nur im Museum, auch im Gefängnis! Streifen stehen uns. ^^
Billbilly_red_ocean on May 28th, 2010 05:32 pm (UTC)
Aber bitte Laengsstreifen, quer macht so dick! lol
Mercy: [Misc] Text - love youmercscilla on May 28th, 2010 05:35 pm (UTC)
Jaaaa, unbedingt doch! Und wenn, dann auch in PINK! =D

Billbilly_red_ocean on May 28th, 2010 05:36 pm (UTC)
Oh.My.Gosh! How disgusting!
Mercymercscilla on May 28th, 2010 05:48 pm (UTC)
It's not even a great pink! So gah. O_o
Billbilly_red_ocean on May 28th, 2010 05:50 pm (UTC)
Yeah, a dirty pink...I guess somewhat appropriate....
Mercy: [Emoticon] *rotflmao*mercscilla on May 28th, 2010 06:00 pm (UTC)
*ROTFL* xD
Billbilly_red_ocean on May 28th, 2010 06:01 pm (UTC)
Ich kaufe ein 'E' und loese Bockwurst.
Mercy: [Misc] Quote - wicked coolmercscilla on May 28th, 2010 06:13 pm (UTC)
O__________o

Ist das jetzt so eine Falle, die ich jetzt aber sowas von nicht kapiere?
Billbilly_red_ocean on May 28th, 2010 06:14 pm (UTC)
Nee, das ist einfach nur random, aber ich kann mich darueber ewig amuesieren. lol
Mercy: [Emoticon] *headdesk*mercscilla on May 28th, 2010 06:16 pm (UTC)
Hahaha, OMG, wie doof bin ich denn. *facepalm* Randomness is love. ^^
Billbilly_red_ocean on May 28th, 2010 06:17 pm (UTC)
lol *pats* It's ok, war ne harte Woche.