?

Log in

No account? Create an account
 
 
15 March 2010 @ 07:56 pm
Fairy Tale goes SciFi (SyFy)  
I have a serious obsession with Tin Man and Alice from our lovely SciFi SyFy. *clings* Sure, Tim Burton's Alice is fantastic in its own way but first I have to get over the disturbing fact that I ship Stayne/Alice. O_o

Planning on picspamming TM asap (like I did Legion's Michael/Charlie and Iron Man's Tony/Pepper) with the ever-angsty Cain and stubborn-hugging DG. ♥

Can't wait to see what SyFy comes up next...maybe Little Red Riding Hood... *rotfl*

Edit: Duh, seriously, people, I didn't know they were actually planning to do LRRH. No idea. OMG, I have the Sight. *flails*
 
 
 
 
I'm a balancing force of maturity... Or not  ;): TM-fandomerinm_4600 on March 15th, 2010 07:04 pm (UTC)
I believe it's Beauty and the Beast... but that could have changed

\O/
Mercy: [Tin Man] Cain/DG - you & memercscilla on March 15th, 2010 09:31 pm (UTC)
They already did that and it was not exactly what I expected. Nothing like Tin man and Alice. Veeeery bad acting and script. Ouch. ;_;
I'm a balancing force of maturity... Or not  ;)erinm_4600 on March 15th, 2010 09:34 pm (UTC)
Oh, they did? I am so behind on what's aired %]
lorettakaylorettakay on March 15th, 2010 07:05 pm (UTC)
When I was at the store I saw SyFy's Alice being offered in blue ray. I thought of you as I looked at it. :D
Mercy: [Alice] Alice - legendmercscilla on March 15th, 2010 09:24 pm (UTC)
Ohhhh, so very pretty and shiny! *luvs* I can't wait for it to come out in our Region. ^^

You are soooo much love, you know that? <3
Angie: fs: b/w kissicequeen3101 on March 15th, 2010 07:16 pm (UTC)
(Deleted comment)
Angie: the closer: brenda/fritz in the parkingicequeen3101 on March 15th, 2010 09:05 pm (UTC)
Haha, we're just good like that ;P
Mercy: [Fringe] Peter/Olivia - elevatormercscilla on March 15th, 2010 09:22 pm (UTC)
I DIDN'T KNOW! O___o

I was flipping through my mind which tale they could tackle next and LRRH was the most imaginable since almost every other fairytale has already been redone one way or another. :)

Knowing they actually plan to do it and I didn't know before, is totally freaky.
Angie: lost: julieticequeen3101 on March 15th, 2010 09:33 pm (UTC)
*loooooool*
Naaaaawwww :D :D :D

You have a talent I guess ^____^
(Deleted comment)
Johna: John and Theorylostarkeo on March 15th, 2010 08:38 pm (UTC)
Lol! I was just going to tell Mercy that! Blast! You beat me to it! BUT OMG! KAVAN SMITH!!! Major Lorne was the hotness on SGA. I love him! :)
Mercy: [Misc] P!nkmercscilla on March 15th, 2010 09:29 pm (UTC)
Anything KAVAN SMITH is worth watching. xD
Mercy: [Tin Man] Cain/DG - jump!hugmercscilla on March 15th, 2010 09:28 pm (UTC)
O________________o

I was at work and was so bored that I flipped through various fairytales they could do next and decided on LRRH. It hasn't been done very often, so it was the most likely to maybe get tackled next. Sooo creepy. *_*

Weeeell, you know I love Alice. *g*
Teh Hatter has you gone mad! xD

I'm actually not sure why you like Tin Man so much. *shrugs*
DG and Cain. *shrugs* I can't watch a show or movie without shipping anyone. Look at Legion.
(Deleted comment)
I'm a balancing force of maturity... Or not  ;): lorneerinm_4600 on March 15th, 2010 09:35 pm (UTC)
Why did you have to tell me that? O.o
(Deleted comment)
I'm a balancing force of maturity... Or not  ;): f-list_stalkererinm_4600 on March 15th, 2010 09:46 pm (UTC)
Yeah... I'm beginning to realize I'm kinda everywhere....


o.O
golly sandra, you've grown up really crazy: Yay!Donnagimmemypickle on March 16th, 2010 04:27 am (UTC)
Wow, you do have the Sight! Eerie!

Wee, I am excited! On a shallow note, I hope the Big Bad Wolf is just as attractive as the previous men of Syfy's fairy tales. Nomnomnom. Is it bad I'm already 'shipping Red and the Wolf? >:]