?

Log in

No account? Create an account
 
 
08 June 2006 @ 05:03 pm
*flails*  
Oh my god, that was so...

Dad and Felix (a friend) were talking about some guy they met. Now the funny part...

Dad: Do you remember Mark? He's just like him.
Felix: Yeah, Eve thought the same. And Doctor Kerr too.
Dad: Doctor Who?
Me: *most ungraceful giggle fallout ever* *snort* *flails*
Dad: You ok?
Me: Yeah *coughs* went the wrong way *tries to calm down*
Felix: Oh, ok.
Dad: So, where was I? Oh, right, you said Doctor... who is he?
Me: *surpresses giggle fit* Gotta go *storms out of the room to avoid dying by giggling*

That was so embarrassing *groans* and they don't even know why I was giggling like mad *headdesk*
 
embarrassed
Current Mood embarrassed
Current Music Shania Twain - Party for Two
 
 
 
rose tyler: Shep is my hero. (by samjack_girl)_atmospheric on June 8th, 2006 03:07 pm (UTC)
OMG, that totally happened to me once. I was in my doctor's office, and it was my first time seeing that particular doctor, and he turns to me and goes, "I'm your doctor, by the way. What's your name?" I nearly fell off the little bench. :P
Mercy: Sam - *headdesk*mercscilla on June 8th, 2006 03:15 pm (UTC)
*giggle fit* oh my, that's so freaky ;) out poor doctors...
rose tyler: Combat baby_atmospheric on June 9th, 2006 04:01 pm (UTC)
I wonder if any of them actually watch Doctor Who and understand why we're making doctor jokes about them. o_0
Kat: ukumaiukumai on June 8th, 2006 03:12 pm (UTC)
Wahhahaha, wenn wir nicht alle Fandom versucht sind :D
Mercy: Ashe - FFXIImercscilla on June 8th, 2006 03:15 pm (UTC)
Oh, ja, aber so was von ^-^
coexist_lovecoexist_love on June 8th, 2006 03:23 pm (UTC)
Buhaha! That is hilarious!
Bill: grinsbilly_red_ocean on June 8th, 2006 03:44 pm (UTC)
*giggles* oh girl that's too funny, would heve reacted the same way. we're all such fangirls and I don't even know doctor who...yet
Billbilly_red_ocean on June 8th, 2006 04:09 pm (UTC)
hehe, I'm glad I'm not in your position atm

yeah, maybe some time, I'm trying to stay away from any episode comms from new fandoms still have to watch Enterprise, grey's anatomy, house md, firefly and soon there will be new Atlantis. YAY
what a crazy random happenstance: nine / rosealianne on June 8th, 2006 05:38 pm (UTC)
LOL!!
That reminds me. Have to rewatch the Nine episodes.

BTW your icon is awesome!! :p
Unsealed mime: Disney - Bambi - ROTFL bunnypoulpette on June 8th, 2006 05:44 pm (UTC)
*has death experience*
רותם שחר (Ro): ROFLroothekittykat on June 9th, 2006 06:01 pm (UTC)
LoL :D
My Strength Will Make You Cry: Daniel-Smile for meclaudiasharon on June 11th, 2006 01:35 am (UTC)
*giggles* Wow.